Turn-based териториална игра със RPG twist.
Ще се играе от 2-4 играчи (може и повече да ги направя ще видя според нататъчния дизайн). Ще има сървър със стаи, където хората да си влизат да играят.
Целта на играта ще е: Имаш карта генерирана семи рандом(в началните зони ще има някакви стартинг-packs) Играчите ще трябва да разрастват "Държавата" си и да завладеят/обединят с другите играчи. RPG twist-a ще се състои в това че завладените територии ще ти дават "предмети" които ще са ресурса в играта. (няма да има стандартното дърво/метал/долари кърънси) На всеки ход ще можеш да изпълниш n На брой комбинации от различни действия. (битка/крафтинг/дипломация) За combat-a може би ще се суичват в други екрани (ala pokemon style)
Горе упоменатите не искам да изпадам в подробности, тъй като част от тях може да се променят for balance purposes. А и предполагам че вас повече ви интересува изпълнението и дизайна на кода, отколкото самия гейм дизайн.
Играчите ще имат профил, със статистики, ачийвмънти и подобни. Чат? (Optional) Ще е яко ако може играта да се паузира и сейв-а. Ще помисля колко фаст-пейст искам да е или искам да е повече като CIV type game.
В началото ще е конзол бейст, после може да сложа GUI ако ми стигне времето. Надявам се да мога да имплементирам прости ботове - greedy, turtle и подобни - не обещавам AI, а доста по глупави като мислене (едва ли не хардкоднато "мислене")
Напълно ок съм със всякакви предложения как да го направя по-трудно ако не е достатъчно в текущия вариант.