[Проект] AI for Pazaak

  1. Идея 1

    Изкуствен интелект за играта pazaak. Ще ползва Monte Carlo tree search симулации за справяне с вероятностите. Ще се целя по-скоро да може да играе отколкото да е супер добър. За графичен интерфейс на играта: ще ползвам например ebiten.

    Идея 2

    Тъй като в Go 1.11 вече има (experimental) support за Web Assembly, идеята ми е да направя нещо като The Elm Architecture с Go типове. Ще направя и някакъв малък DSL, който да генерира html код. И с Web Assembly javascript-а няма да е нужен, поне за прости неща. Идеята ми е да докарам някакъв todo application. Тази идея дали ще е прекалено трудна?

  2. Идеята ти за web assembly ми се вижда твърде просто. Ще отнеме не повече от няколко часа да се сглоби нещо.

    От друга страна играта на pazaak срещи твоя изкуствен интелект е много добра. Дори си избрал хубава game engine библиотека за да я направиш. Браво, давай с това ако искаш :)

  3. Като първоначален вариант на играта ще имплементирам графичен интерфейс, в който човек може да играе срещу компютъра, като се генерират на рандъм картите и се проверяват условията за край на играта ( както е и в самата игра, ако не взимаме предвид страничното тесте и бутона за задържане на текущия резултат ако на играча не му се рискува да му се падне карта, с която да се вдигне над 20 резултата и съответно да загуби ). С помощта на това ще мога вече да започна да правя симулациите с Монте Карло метода за търсене на оптимални решения за игра, като ще добавям side deck вече и логиката за изкуствения интелект. Asset-ите ( картите ) най-вероятно сам ще ги направя в Gimp примерно. Крайния резултат ще целя да е desktop игра.

Трябва да сте влезли в системата, за да може да отговаряте на теми.