Мирослав обнови решението на 18.11.2018 22:02 (преди 9 месеца)
rayOriginHeight
е особено име :D
Но всъщност пиша защото ми се струва, че тук си приел ray.Direction
за единичен вектор.
Can I assume that in the Quad
case, the sides would always be BA
, AC
, CD
and DB
? The current solution works with this assumption. I would generalise it for both 2d figures if that's the case.
Бих ти препоръчал да си напишеш няколко теста и да видиш дали всяка фигура работа. А не да разчиташ на sample теста.
А за да ти отговоря на оригиналния въпрос - точките ще са в ред. По часовниковата стрелка или обратно, но винаги в ред.
T.e. контурът се затваря по път a-b-c-d? В моето решение за четириъгълника съм приел, че са в стандартното положение на всеки учебник по математика :Д (a-c-d-b)
Не си спомням какво правят в учебниците по математика. Но ако вземеш молив работещ в 3D пространството и чертаеш линии от точка до точка в същия ред, в който са дадени на конструктор функцията, ще имаш четириъгълник.